Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!

Využijte data o Vašem klientovi, poznejte

Personalizovaný marketing

Personalizovaný marketing v praxi znamená využívání dat o uživatelích k lepšímu cílení reklamy s osobnějším marketingovým sdělením..
Už dávno nestačí jen používat jméno zákazníka na začátku marketingového emailu, možností personalizace je v dnešní době daleko více a zákazníci je dokonce vyžadují.

V minulosti neexistovalo mnoho způsobů, jak reklamní sdělení blíže zacílit. Proto bylo nejčastější technikou bombardování zákazníků obecnými slogany na všech tehdy dostupných platformách - televize, rádio, noviny apod. Tímto způsobem ale firmy doslova hledaly jehlu v kupce sena. Pro většinu zákazníků jsou taková sdělení nerelevantní a naučili se je efektivně ignorovat, v horším případě je štvou a v jejich očích vzniká negativní asociace se značkou.

Tento fenomén se projevuje i v online prostředí a dokonce už má i vlastní název - reklamní slepota. Pokud tedy nechcete být v očích zákazníka neviditelní, je potřeba začít vytvářet reklamu, o kterou má zájem. Zákazníkům totiž reklama nevadí, vadí jim pouze špatná (nerelevantní) reklama!
Jak tedy můžete personalizovat svůj marketing?

V první řadě je potřeba vědět, že pokaždé, když zákazník navštíví vaši stránku, profil na sociálních sítích či eshop, zanechá po sobě kousky dat, které obsahují informace o jeho chování. Po implementaci analytických nástrojů můžete tato data začít shromažďovat, třídit a zkoumat. S využitím dalších pomocných nástrojů pak tyto informace můžete aplikovat pro vytvoření segmentů uživatelů s podobnými vlastnostmi, zájmy či stejnou fází nákupního cyklu.

Implementujte analytické nástroje
Shromažďujte data
Třiďte je a zkoumejte
Využijte je pro svůj marketing

Díky tomu můžete vytvořit mnohem přesnější marketingové sdělení cílené pro zákazníky, kteří o ně mají zájem a ocení je.


Podle výzkumů mají personalizované marketingové kampaně až o 50% nižší náklady na získání zákazníka, o 5-15% vyšší příjmy a zvýšenou efektivitu vynaložených nákladů o 10-30%. Příjemnější zážitek zákazníka z personalizovaného marketingu navíc zlepšuje vztah ke značce či firmě.


Až o 50% nižší náklady.
0%
O 5-15% vyšší příjmy.
0%
Lepší efektivita nákladů o 10-30%.
0%
Personalizace navíc není tak časově náročná

Personalizace navíc není tak časově náročná, jak se může na první pohled zdát. Velkou část aktivit je možné automatizovat pomocí specializovaných nástrojů. Nejtěžší je nastavit veškeré nástroje a procesy tak, aby vytvářely požadované výsledky co nejefektivněji.

A přesně od toho jsme tady my! Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžete využívat personalizovaný marketing na maximum.

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o některou z našich služeb, zde naleznete detailnější poptávkový formulář, který nám umožní urychlit následující proces.


Praha | Písek


meet@forecom.cz
+420 733 639 692